נדוניה- משכנתא

משכנתא מסוג נדוניה

משכנתא מסוג נדוניה היא משכנתא מאוד מיוחדת – כשאנחנו ההורים רוצים לעזור לילדים שלנו לרכוש דירה. 

במשכנתא מסוג נדוניה – אנחנו כהורים יכולים לקחת משכנתא או תוספת למשכנתא קיימת על הדירה שלנו כהורים (ממשכנים את הדירה שלנו של ההורים), אנחנו גם אלא שמתחייבים למשכנתא ומשלמים אותה (לילדים אין שום קשר להלוואה שלנו, בנוסף אם ימכרו את הנכס לא יהיו חייבים להורים כלום). 

במצב כזה אנחנו יכולים לעזור לילדים שלנו לרכוש את הנכס שלהם (לא משנה ראשון או שני), אם זה בסכום מסוים חלקי או אפילו אפשר ככה לרכוש בצורה מלאה את הדירה של הילדים. 

משכנתא מסוג נדוניה- היא משכנתא מסוג מאוד מיוחד וחייב "לדעת" לבצע משכנתא מהסוג הזה. בצורה מקצועית וכלכלית. 

יש לציין שהרבה אינם מודעים לסוג המשכנתא הזאת- משכנתא מסוג נדוניה והרבה פעמים היא מהווה פתרון אולטימטיבי עבורכם כהורים – כשרוצים לעזור לילדים אך לא רוצים להוות חלק מבחינה משפטית ברכישה האישית שלהם.

משכנתא נדוניה

במה שונה משכנתא מסוג נדוניה ממשכנתא רגילה?

במשכנתא מסוג נדוניה ההורים יכולים למשכן את הבית שלהם או לקחת תוספת למשכנתא הקיימת (כל עוד לא עוברים את ה-50% מימון מהבית הקיים שלהם כולל המשכנתא הקיימת שלהם) – ואת הכסף שהבנק מביא – הוא הולך למוכר של הבית של הילדים- מקרבה ראשונה כמובן. 

זה דרך טובה לרוב ונבחרת על ידי ההורים שרוצים מאוד לעזור לילדיהם אך לא רוצים להיכנס כערבים או לווים במשכנתא של הילדים ולהיות אחראים להם בתחום המשפטי לנכס שלהם ולמשכנתא שלהם. 

להשארת פרטים לשיחת יעוץ-

השאירו את הפרטים שלכם כאן

הגבורה 1, משרד 28, אשקלון

משרדינו ממוקם באשקלון ואנו מנוסים ובעלי כל היכולות הנצרכות לתת שירות בכל הארץ.

0523-222-132

רוצים לשאול משהו? משהו דחוף? חייגו עכשיו!

תפריט נגישות