המשכנתא המושלמת שלך לנכס שלך

משכנתא ברכישת דירה יד שנייה

משכנתא ברכישת יד שניה יש לה את הדברים המיוחדים שלה שחייבים לבדוק ולבצע לפי שלבים מסוימים. 

כמו בכל משכנתא- גם משכנתא ברכישת נכס קיים – יש לו את המכשולים שלו ונקודות הקריטיות שאתם בטוח לא תפלו בהם. 

אישור המשכנתא בנכס יד שנייה תלויה גם בטיב הנכס שאתם קונים וגם בטיב הלווים (אתם! :-)). ישנם בדיקות מאוד ייחודיות לעסקה של נכס יד שנייה שמאוד חשוב לבצע לפני חתימה על החוזה על מנת למנוע תאונות כספיות שעלולות לעלות להם בשכר לימוד יקר מאוד. 

משכנתא לנכס יד שנייה הוא במעט שונה משאר המשכנתאות, בעיקר בסדר הנכון של הפעימות ושל מועד בדיקת הנכס ואישור כל בירוקרטיה עבור הבנק. בנוסף ישנם משתנים בלקיחת משכנתא לנכס יד שנייה שאינם תלויים בכם אבל משפיעים עליכם ועל המשכנתא שלכם ישירות כגון: האם למוכר שלכם קיימת משכנתא? באיזה שלב הכסף שלכם סוגר את המשכנתא שלו וחשוב מאוד לתכנן את כניסת המשכנתא שלהם והבנק שממנו אתם לוקחים את המשכנתא במועד נכון ועם הלימה למשכנתא של המוכר. 

דוגמא נוספת לתשלומים, הפעימות והמועדים זה כשמתגלים בעיות רישום מסויימות או "תקלות" אחרות שקשורות למוכר- ועד שהוא לא יסיים את הטיפול בהם לא תוכלו למשוך מהבנק את המשכנתא שלכם – ובימים אלא כשהריביות עולות ועולות והם יקבעו רק במועד שתקחו בפועל מהבנק את המשכנתא ודבר זה יכול להשפיע עליכם בצורה מאוד כואבת בכיס מבחינת עלויות שיכולות להשפיע עליכם גם 30 שנה קדימה. על כן התכנון של הזמנים והתהליך עצמו של המשכנתא שלכם הוא קריטי וחשוב עבורכם גם ברגע שיש צורך למזער נזקים.

כל "עסקת משכנתא" הינה מאוד מיוחדת כשלעצמה ואתם חייבים שילווה אותכם איש מקצוע שיש לו קשר עם האנשים ותפקידי המפתח בתחום, שמכירים את התהליך עצמו של לקיחת המשכנתא ויוכלו לתזמן את הכל עם הריביות הכי נמוכות שאפשר במהירות ובקלות המהירה עבורכם- מה שאומר עבורכם- מינימום התעסקות מבחינתכם. 

משכנתא דירה יד 2

להשארת פרטים לשיחת יעוץ-

השאירו את הפרטים שלכם כאן

הגבורה 1, משרד 28, אשקלון

משרדינו ממוקם באשקלון ואנו מנוסים ובעלי כל היכולות הנצרכות לתת שירות בכל הארץ.

0523-222-132

רוצים לשאול משהו? משהו דחוף? חייגו עכשיו!

תפריט נגישות