משכנתא לדירה להשקעה או משכנתא לדירה שנייה (נוספת)​

משכנתא לנכס להשקעה

משכנתא לנכס להשקעה​

משכנתא לנכס להשקעה – לנכס שני או נוסף (לא ראשון) יש חוקים משל עצמו. גם התנהלות המשא ומתן היא שונה יותר, מתוחכמת יותר ושונה לחלוטין בתפעול כל התהליך עצמו ממשכנתא לנכס ראשון.  במשכנתא לנכס להשקעה – הבנקים ירצו לדעת הרבה יותר עליכם ותצטרכו לפעמים להציג ממש תוכנית מימונית ליציאה מהעסקה עם כל האפשרויות שלה ואף להראות שאתם עומדים כלכלית, תכנונית ופיננסית בכל ההשלכות של עכל אחת מהאפשרויות הללו. 

משכנתא לנכס להשקעה – ובהקשר של אי עמידה באחד מהתנאים יכולה לגרור לאי קבלת המשכנתא המיוחלת ולאי ביצוע העסקה שכל כך רציתם. 

דווקא כשקונים נכס להשקעה חשוב מאוד לעשות את כל התכנונים מראש ולייצר את העסקה מתמאטית, כלכלית פיננסית ולפעמים גם מסויית (במצב כזה אנחנו מתנהלים בשיתוף פעולה עם משרד רואה החשבון של יוליה זורובסקי ) ולדעת לייצר מהעסקה הזו את הכדאיות שאליה התכוונתם שהתחלתם בכל התהליך. 

משכנתא נכס להשקעה

במה שונה או מיוחד יותר - משכנתא לנכס להשקעה?

במשכנתא לנכס להשקעה יש חוקים משל עצמם על פי נוהלי בנק ישראל. 

לדוגמא ההפרש הכי מהותי זה אחוזי המימון (כמה אחוז מימון ניתן לקחת משכנתא ביחס לעלות הנכס). במשכנתא לנכס להשקעה ניתן לקחת עד 50% משכנתא ממחיר החוזה או מהשמאות של הבנק לפי הנמוך מבניהם. 

דוגמא נוספת – שפעם עד ממש לא ממזמן היה ניתן לקחת השלמה של משכנתא על הנכס הקיים (על הבית הראשון שיש לכם), יצא לא ממזמן (לפני כשנה) חוק חדש שאומר שלא ניתן לקחת השלמת הון עצמי או תוספת למשנתא או למימון הדירה החדשה על חשבון הדירה הישנה. 

כמובן שבחברות חוץ בנקאיות זה עדיין אפשרי כי הרי הן לא נמצאות תחת החוקים של נוהלי בנק ישראל. יש לקחת בחשבון שיחד עם זאת המחירים הם מאוד גבוהים ולפעמים מוציא את כדאיות העסקה מן העניין. יחד עם זאת לפעמים אנחנו מגיעים למצב שאין לנו ברירה ובמצב כזה אנחנו הולכים לכיוון הזה. יש לבדוק את העניין הזה ואת הכדאיות שלו בעיקר אם מדובר על השקעה שמשפיעה על המיסוי שלכם ופה בעיקר ההמלצה היא להיעזר ביועץ משכנתא שהוא רואה חשבון ומומחה במיסוי מקרקעין ובמשכנתאות גם יחד.

משרדינו מנוהל מקצועית ופרקטית על ידי רואת החשבון יוליה זורובסקי ומשרדה לכל מהלכים אלה אשר הינה רואת חשבון ובעלת משרד רואה חשבון באשקלון המתמחה בעיקר במיסוי מקרקעין ובמשכנתאות – www.zcpa.co.il

 

להשארת פרטים לשיחת יעוץ-

השאירו את הפרטים שלכם כאן

הגבורה 1, משרד 28, אשקלון

משרדינו ממוקם באשקלון ואנו מנוסים ובעלי כל היכולות הנצרכות לתת שירות בכל הארץ.

0523-222-132

רוצים לשאול משהו? משהו דחוף? חייגו עכשיו!

תפריט נגישות