בנייה עצמית

משכנתא לבנייה עצמית

משכנתא לבנייה עצמית היא משכנתא שונה לחלוטין מכל משכנתא אחרת. מדובר על שמאות שהיא אחרת , על תכנון אחר לחלוטין ועל מושגי עלות שונים בין הבנק לבינכם שבונים באמת את הבית שלכם.

שווי הנכס – 

נקבע בשונה מכל משכנתא אחרת – בבנייה עצמית, והוא נקבע בצורה כזאת: 

שווי מצב קיים + עלות הבנייה = ערך הבנייה העצמית. 

זה החוק והכלל שאיתו צריך "לנהל" את המשכנתא בצורה הטובה ביותר עבורכם. 

שחרור הפעימות , התשלומים , שונים לחלוטין מכל עסקה אחרת וזאת אחת העסקאות הכמעט בודדות שבהם הכסף שמשוחרר מהבנק למשכנתאות הולך ישירות ללקוח ולא לקבלן או המוכר עצמו. 

האחריות של הלקוח שבונה הינה עצומה בניהול התקציב האישי ובמשכנתא כשבאופן כללי ניהול הכספי והמקצועי של כל התהליך עצמו מלכתחילה שונה וקשה יותר מכל עסקה אחרת. 

יש כל כך הרבה דברים שהם שונים בתהליך, שלא לדבר על אחוזי המימון והריביות, אלא על תהליך הבנייה עצמו, תהליך ומועד לקיחת המשכנתא, אחוזי המימון, המשיכות בפועל, ואפילו תכנון פיננסי של כל התהליך.

משכנתא לבנייה עצמית

כל "עסקת משכנתא" הינה מאוד מיוחדת כשלעצמה ואתם חייבים שילווה אותכם איש מקצוע שיש לו קשר עם האנשים ותפקידי המפתח בתחום, שמכירים את התהליך עצמו של לקיחת המשכנתא ויוכלו לתזמן את הכל עם הריביות הכי נמוכות שאפשר במהירות ובקלות המהירה עבורכם- מה שאומר עבורכם- מינימום התעסקות מבחינתכם. 

אבל במשכנתא לבנייה עצמית- כשמדובר באחת המשכנתאות הכי קשות לביצוע ולתכנון – אתם חייבים איש מקצוע לצידכם שילווה אותכם בכל התהליך הזה ויהיה שם עבורכם גם במהלך השחרורים והפעימות.

ואם אותו המומחה למשכנתאות הוא גם רואה חשבון? אז זכיתם פי כמה! רואה חשבון שמתמחה במשכנתאות ובמיסוי מקרקעין ידע להכווין אותכם גם מבחינה מסויית לחסכון הגדול ביותר במיסוי וידאג עבורכם בתכנון שלו גם לעתיד שלכם – למועד מכירת הנכס ולמיסוי מס השבח העתידי שלו. 

להשארת פרטים לשיחת יעוץ-

השאירו את הפרטים שלכם כאן

הגבורה 1, משרד 28, אשקלון

משרדינו ממוקם באשקלון ואנו מנוסים ובעלי כל היכולות הנצרכות לתת שירות בכל הארץ.

0523-222-132

רוצים לשאול משהו? משהו דחוף? חייגו עכשיו!

תפריט נגישות