הלוואות לכל מטרה ללקוחות כל הבנקים או הלוואה לכל מטרה משכנתא - הם אותם השמות לאותו סוג משכנתא ​

משכנתא לכל מטרה

משכנתא לכל מטרה זהו מצב שבו יש לנו נכס (לא משנה עם משכנתא או בלי) ואנחנו לוקחים עליו משכנתא נוספת -(דרגה ראשונה או משכנתא בדרגה שנייה) בתמורה לסכום כסף (לא גדול, הכל תלוי באחוזי המימון שלכם), למטרה שמותרת על פי חוק. 

מאוד חשוב לדעת שהריביות של הגדרת "כל מטרה" הינן יקרות מריביות שנלקחות לדיור (משכנתא בפעם הראשונה) ועל כן חשוב מאוד לנסות לעשות הכל על מנת לקחת משכנתא בכל הגדרה אחרת שהיא אפשרית. וכשזה לא אפשרי, חשוב ביותר לבצע מכרז ריביות אופטימלי עם תמהיל שיאפשר זאת, בין אם בתוך המערכת הבנקאית ובין אם מחוצה לה. 

משכנתא לכיסוי ופריסת חובות

כאשר יש לנו הלוואה אחת או מספר התחייבויות אשר מקשות על התזרים החודשי שלנו כל חודש- ויש באפשרותנו נכס מסוים, במקרים רבים ומסוימים ניתן "להכניס" את כל ההלוואות הקצרות טווח לתוך המשכנתא ולפרוס אותן לשנים רבות יותר. במצב כזה אנחנו "משחררים" מהתזרים החודשי שלנו , על מנת לאפשר לעצמינו לחיות בכבוד ולשלם את החובות שלנו בצורה ריאלית. כמובן שלא מדובר על מצב שכלכלית הוא לרוב משתלם (עדיין יותר משתלם לקחת הלוואה לשנה מאשר ל-20 שנה לא?) אבל המטרות המוגדרות פה הן לגמרי אחרות. 

משכנתא לכל מטרה

לאיזה מטרות ניתן לקחת משכנתא לכל מטרה?

ניתן לקחת משכנתא לכל מטרה – לכיסוי חובות. לפריסה של הלוואות קצרות טווח – לטווח ארוך יותר- ולתת לכם את האפשרות לנשום לרווחה עם תזרים מזומנים חיובי – ושנשאר לכם פלוס רגע אחרי החיובים השונים – ולא גומרים כל חודש בחודשו בחוב (במינוס גדול יותר). רק בצורה הזאת- על ידי הורדת ההחזרים החודשיים ניתן לתת לכם אפשרות לקום על הרגליים ולאפס את המצב שלכם ולהתחיל את חייכם עם START OVER – שבו יש לכם סיכוי להצליח!

המטרה שלנו היא לתת לכם את האפשרות לעשות START OVER – ופשוט לתת לכם את ההזדמנות לקום מחדש.

כמובן – משכנתא לכיסוי הלוואות וחובות זה לא הדבר היחיד שעבורו ניתן לקחת משכנתא, אבל זה אכן הסיבה הכי נפוצה.

כל סיבה הגיונית – הינה סיבה טובה ונכונה לבנק לקבלת משכנתא לכל מטרה כל עוד לא מדובר על מטרה לא חוקית כמובן.

לכן במקרה שכזה – חשוב יותר מתמיד- מי שמספר את הסיפור – והצורה שבא הוא מציג אותה! 

להשארת פרטים לשיחת יעוץ
(ללא התחייבות ועלות)

השאירו את הפרטים שלכם כאן

הגבורה 1, משרד 28, אשקלון

משרדינו ממוקם באשקלון ואנו מנוסים ובעלי כל היכולות הנצרכות לתת שירות בכל הארץ.

0523-222-132

רוצים לשאול משהו? משהו דחוף? חייגו עכשיו!

תפריט נגישות