מספר מילים עלינו

אודותינו

אודותנו- הערכים שמובילים אותנו -שירות מקצועי, איכותי והשרות הטוב ביותר

אנחנו מאמינים בלהיות שם עבורכם בדרך הטובה ביותר בעבור המשכנתא שלכם- ועבורכם!

חברה לייעוץ משכנתאות ויעוץ מימוני עבור יחידים ועסקים, המתפרסת לכל חלקי הארץ וכן נותנת מענה גם לתושבי החוץ. 

חברת הבית ש.ל.י לפיננסים בע”מ הוקמה עוד כעוסק מורשה אי שם בשנת 2015. מאז העסק גדל והתרחב- עד היותנו היום חברה גדולה ובין החזקות והמשפיעות בשוק. 

את החברה הקימה יוליה זורובסקי ומאז הצטרפו אליה עוד רבים טובים ומקצועיים. 

מטרת החברה הינה ללוות יחידים, משפחות ועסקים בתהליך לקיחת המשכנתא שלהם או הלוואה עסקית אחרת, בצורה המהירה ביותר, המקצועית ביותר ומותאמת אישית אליכם. 

יוליה זורובסקי ויאנה פרדקין
אודותנו ועל השירות שלנו

חברת יעוץ המשכנתאות ממוקמת גאוגרפית באשקלון ומעניקה שירות לאורך השנים למשפחות ויחידים בכל רחבי הארץ. אנו דוגלים באופטימיזציה מרבית וניצול הטכנולוגיה המתפתחת לטובת כולנו.
על כן לקוחותינו נמנים מכל קצוות הארץ מהצפון הרחוק ועד אילת.
יוליה זורובסקי הינה נמצאת בתחום החשבונאות, מיסים, כספים ומשכנתאות בפרט כבר מעל ל-18 שנה, כשב-5 שנים האחרונות הינה לימדה וממשיכה ללמד את רזי המקצוע למעל לכ-2,500 יועצי משכנתאות ובנקאים בתחום (לפני שהפכו לכאלה). קיום יוליה מנהלת ומלמדת בבארטק בע”מ – המכללה הדיגיטלית המלאה הראשונה ליועצי המשכנתאות- www.beartech.co.il. יוליה הינה מובילת דעה בתחום וכלכלנית בעלת הסמכה (תואר ראשון מהאוניברסיטה הפתוחה וכן עשייה בתחום מעל לעשור).
יוליה זורובסקי הינה גם רואת חשבון ויועצת מס וכן בעלים של משרד לראיית חשבון אשר מלווה את לקוחותיה בתחום זה www.zcpa.co.il.

ידע זה מאפשר לה ולחברה ללוות בצורה יוצאת דופן את הלקוחות בעצמאיים וכן בעלי החברה ולהפוך את תיקי המשכנתא שלכם לאגדה. מקצועיות, מהירות ביצוע, בניית תמהילים, הכרת השוק, קבלת ריביות זולות ביותר וכן קשרי עבודה עם הבכירים במשק מאפשרים ליוליה וללקוחותיה לקבל את הכי טוב שאפשר בתחום.  

במשרד שלנו אנחנו מאוד מאמינים בלתת שירות מקצועי וליווי אישי מההתחלה ועד תמיד. גם לאחר סיום וביצוע המשכנתא שלכם, אתם תמיד מוזמנים ליצור קשר ולשאול כל מה שעולה על רוחכם ותמיד נשמח לעמוד שם לשרותכם.

אומנם הלקוחות שלנו – מתחילים את המערכת יחסים שלנו אחד עם השני – כאנשים זרים לרוב, אך מהר מאוד, אנחנו הופכים להרבה מעבר.

האהבה שלנו למקצוע שלנו ולתחום העיסוק שלנו כמו המקצועיות הינם ערכים אשר מובילים אותנו תמיד.

אנחנו זוכרים ותמיד נזכור כי כולנו אנשים, לפני הכל וגם אחרי הכל.

אנחנו מבינים לליבכם ואת החששות שלכם לכל אורך התהליך, ועל כן אנחנו פה עבורכם לא רק בשביל המשכנתא שלכם – אלא גם בשבילכם! אנחנו מאמינים בשקיפות מלאה של כל התהליך מול הלקוח וכן שיתוף פעולה מלא עימו במקביל על מנת להביא את התוצאה הטובה ביותר.

משרדנו מתמחה בייעוץ וליווי מקצועי בתהליך קבלת משכנתא עם שנים של ניסיון מול הבנקים הגדולים בישראל, ואין לנו ספק כי אנחנו אכן הטובים ביותר בשוק. אנחנו מתעמרים להיות הכי טובים הכי מקצועיים והכי קשובים ללקוחות שלנו. 

חברתינו והצוות שבו, ילווה אותכם מתחילת הדרך ולכל אורכה. כשהמטרה היא שתוכלו לבצע את ההחלטה הכי מושכלת שלכם כשאתם מבינים ויודעים את כל הסיכויים והסיכונים המעורבים בעסקה. זאת הדרך בעניינו הכי נכונה לקבלת החלטות שכאלה. ההחלטות חייבות להיות מותאמות אישית אליכם כמו כפפה ליד האישית שלכם, למשפחה שלכם, ולאני מאמין שלכם.

אנחנו מכירים את הקשיים שאותם אתם חווים בדרך וקשובים אליהם ואליכם לכל אורך הזמן, על מנת לתת לכם את הבטחון והקרקע היציבה לה אתם כל כך זקוקים ברגעים כאלה.

אנחנו מבינים את מחיר הטעות בעסקאות האלה, שיכולות להתפרש לאלפי ומאות אלפי ש”ח. אנחנו נעשה הכל על מנת למנוע מכם את תשלום “שכר הלימוד” עבור הטעויות הללו.

הדרך שמובילה אותנו יותר מהכל היא ההתעסקות וההתמקדות לא ב- “למה לא”- אלא רק באיך כן!

משרדינו יודע לטפל בכל סוגי הלקוחות ובכל מקום בארץ וכן בתושבי חו”ל שקונים בארץ.

נשמח לעמוד לשרותכם בכל שאלה- תמיד. 

שלכם ובשבילכם,
צוות הבית ש.ל.י לפיננסים בע”מ.

עובדים עם כל הבנקים וחברות האשראי

יעוץ ראשוני ללא עלות

מוזמנים לייעוץ ראשוני- ללא עלות

אנחנו מאמינים שכמו שאתם בוחרים נותן שירות, אנחנו בוחרים בכם!

תפריט נגישות